Avbokningsregler

När ni bokar boende hos oss så gör ni säkert det för att ni vill bo hos oss. Men saker kan förstås hända på vägen. Vi vill inte att någon ska känna sig orättvist behandlad eller betala för något som man inte kan utnyttja. I fjol hade vi några incidenter, väldigt få, men några gäster blev besvikna. Någon missade tåget, någon trodde de hade bokat boende i Köpenhamn och någon kom på en annan dag än de hade bokat. Jättetråkigt! Vi fattar att man inte kan hjälpa att ett tåg är försenat så man missar sitt anslutningståg och att man inte vill betala för att bo hos oss när man nu måste boka något annat boende. Då måste man ju betala dubbelt! Vi fattar att det är tråkigt, men låt oss då förklara det från vår synvinkel. När ni bokade ert rum så bäddade vi om, städade och satte in nya blommor. Därefter begav vi oss in till stan för att handla lite mer frukost, eftersom det ingår frukost i samtliga rum. När vi kom hem svängde vi ihop en god kaka till er ankomst och satte på en kanna kaffe. Tog fram lite jordgubbar och kokade ihop en god sylt och gjorde lite mer pannkakssmet och rabarberkräm till frukosten. Allt för att ni ska få en fantastisk upplevelse hos oss. Om ni sen inte kommer har vi fixat en massa som kostar oss både tid och pengar. Avbokar ni i tid, har vi möjlighet att få in några andra gäster i ert rum istället eller anpassa våra inköp. Jag hoppas att det blev lite lättare att förstå och det är alltid lite enklare om man pratat om det innan. Så läs igenom våra avbokningsregler innan ni bokar!